Tuesday, 25 May 2010










 


Dah bosan sangat tak tau dah nak buat apa petang-petang nie aku jalan2 tgk ada orang main wau. snap la dua tiga keping. lepas tu ada can la main wau sekali. Nie la permainan orang kelantan selepas menuai padi. Aku dimaklumkan kat sini kecik2 wau dia. kalau nak yang paling besar pun 6 Kaki panjang. kalau nak tgk yang lebih besar diorang suh pie kat pengkalan chepa. Wau puyuh wau bulan semua ada. tak yah citer la besar mana kalau tak 11 kaki keatas. Ada masa nanti aku nak pie sana gak ambik gambar lepas tu aku hidangkan kat korang semua. apa macam. ?